26 december 2006

Ljubljana v zimskem času

Zjutraj se je porodila ideja da bi odšli popoldan v Ljubljano ,malo na izlet. Z Matejo sva se odločila da se odpravimo okoli 16 ure. Kmalu po dogovoru še izvem da se nam pridružita še moja tašča in tast . OK pa naj gresta ,saj bom sam malo slikal po Ljubljani ,tako da me vse skupaj ne bo motilo. No tast se je odločil da pobere še nas in da gremo z enim avtom.

V Ljubljano smo prispeli hitro ,samo parkirnega prostora ni bilo lahko najti .Po kratkem kroženju se nam je nasmehnila sreča. Sam potegnem iz prtljažnika stativ in torbo z fotoaparatom pa počasi dobrim fotkam na proti. Družina po svoje ,sam pa po svoje ,končno me nihče ne bo gnjavil ob fotografiranju. Že po parih minutah ugotovim da sem pozabil doma rokavice ,stativ pa iz minute v minuto bolj mrzel. Prihod na Prešernov trg ,super ni veliko ljudi postavim stativ in začnem slikat , čez čas zazvoni telefon ,kliče brat ,smo v mestu ,kje si ,povem lokacijo ,se vidimo. Po srečanju z njim in njegovo družino ,zagledam še svoje starše

In še nekaj sorodnikov , no pa smo kompletni kot za Silvestrovo. Še sreča da sem že naredil nekaj fotografij ,predno smo se srečali. No par slik sem pa pripravil za ogled .



















10 komentarji:

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Dragi foto prijatelj!
Lahko rečem samo to, da si naredil Ljubljanoveliko lepšo, kot je v resnici (jaz je namreč ne maram najbolj, sem bolj kmečki pob)
Fotke so: "Skidam kapu!"

Pa uživaj čez praznike

OLKI pravi ...

Jep... ene par jih gate trga...


Problem teh fotk je edino ta, da so motivi že prevečkrat videni. MA da to objaviš na kakem indijskem forumu, te izvolijo za prezidenta. hahaha

Gregor Krašnja pravi ...

He he se strinjam Olki,verjetno jih bo še več ,da vidiš kakšna gužva v Ljubljani, samo šklocajo.
guzman ,tudi sam ne maram preveč Ljubljane ,sploh v takih časih ko je taka gneča.

lp

Anonimni pravi ...

Te fotografije so čudovite.

Sama pa imam zelo rada Ljubljano, čeprav ne živim v njej ;)

Aljo pravi ...

Fajn fotke;) hehe Olki
Nekatere fotke so boljše kot v kakšnem časopisu. (moje mnenje)

Ta kič po Lubljani mi pa že res preseda, še pri nas je preveč tega.

Gregor Krašnja pravi ...

Hvala za pohvale ,to mi da še poseben polet pri naslednjih podvigih :D

OLKI pravi ...

Aljo, če si skozi moj comment prišel do ugotovitve, da mi fotke niso všeč, počasi beri še enkrat!!!

heheh

Gregor Krašnja pravi ...

Olki, nisem rekel da ti niso všeč fotke,hotel sem povedati samo to da jih bo še veliko takih fotk po raznih blogih in forumih :D.
Drugače pa vsi komentarji dobrodošli .

Gregor Harih pravi ...

Sam sem bil pred kakim tednom v Lj in moram rečt, da ti je glede na razmere lepo uspelo. Edino bedaste se mi zdijo tiste modre luče v katere sploh gledati ne moreš. Na fotkah pridejo veliko bolše.

Unknown pravi ...

Lepe fotke, mesto zgleda res lepo okrašeno.