21 oktober 2007

Kimi Raikkonen

Kimi Raikkonen, svetovni prvak F1 v letu 2007. Takšen razplet sem si potihem tudi želel. Ponovno se je pokazalo, da je F1 ekipni šport. In roko na srce, te dirke Kimi tudi slučajno ne bi dobil, brez pomoči moštvenega kolega Masse in kompletne ekipe Ferrari. Lepo, da se je izkazal Slovenski pregovor. Kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima.

Lewisa je izdala neizkušenost, kjer bi lahko usvojil naslov že na VN Kitajske, na zadnji dirki je šel na vse ali nič, na koncu je dobil NIČ. Lewis pa bo moral na kakšno učno uro oditi do profesorja F1 Alana Prosta, ki je vse dirke zmagoval preračunljivo in usvojil 4 naslove svetovnega prvaka.

Alonso je samo čakal na napako vodilnih Kimija in Masse, ker je dobro vedel, da se z glavo skozi zid ne da zmagovati. Po videzu na tiskovni konferenci, je bil kar zadovoljen, da je svetovni prvak postal Kimi in ne Lewis.

Sezona se je končala, tako kot sem pričakoval že od prve dirke, prvak eden od Ferrarijevih voznikov. Želim si še več takih sezon, napetih in razburljivih. Samo ne na Pop tv in z Miranom, ker mi parajo živce že od samega začetka predvajan. Komentar je nezanesljiv,stalno nekaj misli. Tako je bilo pri meni v šoli, ko sem mislil, v resnici pa nisem nič vedel. Pa še preveč je oglaševanja. Nič ne rečem, tudi tv mora živet, samo ne reklame na vsake 6 kroge, pa še to po tri minute, tako, da na koncu vidiš samo 2/3 dirke.

Toliko na kratko, se že veselim nove sezone v letu 2008.



Kimi Raikkonen tik pred štartom za VN Madžarske.

4 komentarji:

Pero pravi ...

Tudi sam sem ful vesel Kimijeve lovorike. Pravi borec je in na pošten način je osvojil prvenstvo.

Ališič, mi je pa nasplošno kul. Temperamenten, to nasploh manjka slo komentatorjem. Res kdaj totalno zabluzi, ker model očitno skozi buli v tisti pomožni monitor ali pa tudi na stezo skozi okno...Ne želi si Miheliča, bi zaspal zraven (ne zraven te dirke ki je bila huda sama po sebi, ob kakšni drugi pa zagotovo).

Gregor Krašnja pravi ...

Miheliča pa res ne bi poslušal, saj bi se že po toliko letih lahko našel kakšen nov komentator.

CrniSC pravi ...

Če že ni Alonso, mi je prav všeč, da je Kimi. Si je zaslužil. Za F1 ne bi bilo OK, če bi postal prvak Lewis. Aja, pa F1 spremljam na HTV, ker Ališić mi je mimo. Je temperamneten in to je vse. Jerančič nekaj pametnega razlaga, on se pa začne dret, da Luizzi prehiteva Sutila v hudi borbi za 325 mesto... Pa včeraj mu ni bilo jasno do 3 Hamiltonovega odhoda v box, da je na 3. postankih.

Gregor Krašnja pravi ...

Stane, tudi sam bi raje gledal F1, na kakšnem drugem programu, samo da mi ne bi bilo potrebno Alešiča poslušat. Kot pravim, živim na takšnem koncu, kjer ni možno imeti ne T2(zaenkrat) Siol tv, Lastovke, samo navadna antena. Sedaj so mi vzeli še Orf1 in 2. Grrrrrrrrr :(