28 oktober 2007

Nedeljsko popoldne

Danes je bilo res eno samo slabo vreme. Šele sedaj proti večeru, se je začelo malo popravljati. Čisto po pravici povedano, se mi ni dalo danes nič, ampak dobesedno nič. Za to objavljanje, ki ga sedaj pišem, sploh nisem imel nobene ideje. Zato sem šele proti večeru, pogledal kaj sva z Žigom včeraj ustvarjala na sprehodu. Seveda, Žiga je zopet afne guncal po gozdu, jaz pa sem malo slikal sem ter tja. Sploh se nisem preveč oziral, kako Žiga veselo skače po blatu, sem pa zato potem bolj slišal doma, kako da nič ne pazim na otroka.

Po celi hosti ga je bilo veliko.



Smrekova vejica.


Za konec pa še nova igračka, Lightroom, ki je kar veselje z njim delat.


Pa še enkrat smrekova vejica.




Še nekaj iz arhiva, ko smo bili v Arboretumu Volčji potok.




Tudi Orhideje so iz Volčjega potoka.



Zadnji dve, sta narejeni z Kodakom.

0 komentarji: