25 november 2007

Beautifull day

Velikokrat sem bil že kritiziran zaradi uverture, ki jo imam na svojem mobilniku. To je Beutifull day od skupine U2. Res da nisem simpatizer omenjene skupine, moram reč, da imajo kar nekaj odličnih glasbenih uspešnic.
Tudi danes je lep dan, res da deževen. Pa da ne bomo vikend presedel zaprt v hišo, sem Žigu predlagal kratek sprehod po dežju in čofotanju po lužah. Ni mu bilo dvakrat reč, je že bil pripravljen, palerina in škornci. Tokrat je šla z nama tudi Mateja, seveda ji ponovno ni potrebno kuhat kosila, ker nas je povabila moja tašča na Nedeljsko kosilo. No, pa naj kdo reče, da so tašče slabe :) ?
Ker je pa res lepo vreme in še nikdar nisem slikal v takšnih pogojih sem malo preizkušal. Najprej par posnetkov v RGB nato pa sem prestavil na B&W, pa moram priznat, da so črno bele boljše.


Čof, čof po lužah.




Pogled, po ravnem polju.




Markacija.




Vodoravno in navpično.




Pozor se že podira. Zdaj je pa res že nevarno hodit okoli te hiše.




Drevesa.




Naša vas.







Pa še komad, pa ne rečte da ni lep dan. :))

2 komentarji:

Anonimni pravi ...

Dostikrat lahko v dežju narediš boljše fotke kot bi sicer. Popolnoma drugo vzdušje. Fajn so ti uspele.

Gregor Krašnja pravi ...

Nisem ne vem kaj pričakoval. Za prvo rundo so mi bile solidne. Je pa težko fotkat z marelo v rokah haha :))