16 december 2007

Salsa

Včeraj zvečer sem se odpravil na Salsa večer, ki je potekal v Ljubljanski Laguni. Ples se je odvijal v njihovi dvorani. Samo zadevo sem obiskal samo zaradi ene stvari, da naredim nekaj posnetkov v slabi svetlobi. No pa še res je bila zelo slaba svetloba, na trenutke popolna tema. Potrebno se je bilo igrati z nastavitvijo. No pa še nekaj, na taki prireditvi je nemogoče naredit dobro fotografijo brez bliskavice. Ja sedaj sem priznal, nisem je imel, razno tiste ki je že v aparatu. Iz težkih razmer sem si zadevo še bolj otežil. Je pa škoda, da je bila svetloba samo na trenutke, pa še to samo po enem delu dvorane cca1/3, ostalo pa večinoma v temi. Od cca 700 fotografij jih je samo peščica zadovoljivih, ostalo pa za izbris. Zadevo bo potrebno še kdaj ponovit.

Pa še nekaj o samo Salsi. Sploh si nisem mogel misliti, koliko ljudi pleše ta latinski ples. Kakor je na začetku kazalo in je bila dvorana popolnoma prazna, je bila zgodaj zjutraj nabito polna. Tisti ki ste že bili v tej dvorani, že veste kako je velika. Skratka pleše vse, mladi in stari, prav užitek jih je bilo gledat, vsaj na tiste trenutke ko ni bilo možno fotografirat.

Na koncu mi je še baterija šla v aparatu, totalno prazna, tudi kartici sta bili polni, tako da mi ni preostalo drugega, kot počasi oditi proti domu.

Pred odhodom domov, pa še malo drgnjenja in čiščenja avtomobila, ker je v parih urah napadlo nekaj snega.

Škoda, da je bila dvorana samo na enem delu osvetljena.




Vse se je vrtelo.




Ena od udeleženk plesa :)



0 komentarji: