24 maj 2008

Miniranje

Vsak od nas verjetno pozna, kakšno sosedo ali soseda, ki je kar parkiran pred svojim oknom in opazuje kaj počnejo sosedje. Moram reči, da me je to vedno pogrelo, ko je soseda vedela, kdaj sem odšel od doma in kdaj sem prišel domov. Nikdar ni zamudila tega trenutka in na koncu je to še razlagala polovici ulice in seveda tudi moji babici.
Končno sem se malo zresnil in začel hoditi ljubici v vas. Pa sem mislil, da bo potem pa kaj bolje. Figo, tudi tam imajo par takih sosedov, ki so rojeni pred oknom, tako da nič ne zamudijo. In zgodba se ponavlja.

Danes sem pa tudi jaz opazoval, kaj se dogaja na sosednjem hribu. Že pred časom so začeli izkop za novogradnjo. Na začetku jim je šlo kar fino z bagerjem, nato so prišli do prve skale in so jo začeli razbijat. Po dobrem tednu, se je zadeva ustavila, ni šlo več naprej. Da se skala ne bo predala kar tako zlahka. Danes pa opazujem, tam je bil manjši avto in kar nekaj ljudi je skakalo okoli skale, nekaj so polagali, tako da nisem ravno razumel kaj se dogaja. Ko pa so ti delavci končali in so prizorišče odkopa pokrili z ogromno polivinilasto plahto, sem takoj vedel, da so to minerji. Kmalu so začeli z varovanjem, tako da nihče ni mogel niti mimo, kaj šele da bi bil kje v bližini. Hitro sem skočil po aparat in poskušal ujet trenutek eksplozije. Končno se je tudi meni izplačalo malo kukat skozi kuhinjsko okno.



Sekunde, pred eksplozijo.


Najprej eksplozija, nato pa se je prikazal oblak prahu.


Kmalu še druga eksplozija in ta je dvignila zaščito.


Skale so frčale na vse strani.

Tudi tokrat se skala ni dala, po dobri uri so ponovno miniral. V drugo so mesto eksplozije dobro zavarovali in ni bilo videt da bi se dvigala kakšen dim prahu. Vse je ostalo pod zaščitno plahto. Tokrat je skala popustila in začelo se je čiščenje.

2 komentarji:

Aleš pravi ...

Butli, da tkole za en kurc zavarujejo... no kot si spisal, vsaj v drugo so zrihtal...

Gregor Krašnja pravi ...

Ja in to so neki profiči!!!