03 julij 2009

Po Ljubljani

Minilo je kar veliko časa, od zadnjega obiska naše prestolnice. Pravzaprav se sploh ne spomnim, kdaj je to bilo. Je pa veliko novosti. Največ je gradbišč, skoraj na vsakem vogalu. Tako da si bodo letos turisti imeli kaj za ogledati.
Tudi tokrat sva se dobila z starim kolegom Johhnyem.Tik pred srečanjem se je v Prulah ulilo, kot da bi bil sodni dan. Ni nama drugega preostalo, kot da se dobiva v enem lokalu, kjer bova počakala na konec dežja. Po dobre pol ure je res nehalo deževati in že se je prikazal sonček. Odpravila sva se proti centru Ljubljane, ki je od tu oddaljen samo 5 minut. Sam sem bil še sploh dobro razpoložen, ker sem se po dolgem času odpravil malo fotografirati in še nov objektiv sem lahko testiral. Ja danes sem postal lastnik objektiva Nikkor 70-300 VR.


Pročelje hiše na Prulah.

Počasi se še moram navaditi na objektiv. Vse je drugače od Sigme ki sem jo do sedaj uporabljal. Ni mi več potrebno stati v prvi vrsti, ampak se lahko postavim tudi za ves dren in ujamem kakšen datjl.


Prešernov spomenik.


Na Prešernovem trgu, se je odvijalo ulično gledališče, ki je kar veliko ljudi zvabilo k ogledu.


Kot pravim, se z 70-300 da ujeti kakšen zanimiv detajl.


Za široki kot pa še vedno prav pride Sigma 18-50.





Samo par metrov stran kjer se raja in zabava, je popolnoma drugačna slika ...






Pročelja stavbe NLB pri Maxiju.


Kaj takega pa zelo redko vidiš v mestih, bolj je to popularno v vaseh. Prava fantovščina pred stavbo Name.


Mal težko je hodil, saj so mu prijatelji na noge obuli plavutke :)


Pa že nazaj na Čopovi. Živa slika. Zanimivo za videti pa še nasmejali smo se.


Frančiškanska cerkev, malo bliže.


Še malo detajlov.


Pa naj kdo reče, da se mladina ne zna zabavat brez alkohola.
Po moje so bili to eni redki.

Jutri če bo vse po sreči, grem ponovno v Ljubljano.

2 komentarji:

Eva pravi ...

Danes je bil v Ljubljani res super dan za fotografiranje.

Unknown pravi ...

Lepo si tole pofotkal mi je všeč