04 avgust 2009

Izola

Že nekaj dni prej smo se menili za prvi vikend v Avgustu, da odrinemo na Slovensko obalo. Destinacija Izola. Ker je bila sobota ravno na 1. Avgust in takrat vsi hitijo na dopuste (Italijani, Nemci, Avstrici itd.) smo predvidevali, da bo na naših cestah gneča. Potrebno se je bilo dobro organizirati, da ne bi po nepotrebnem stali v kakši nepotrebni koloni.
Dogovor je padel. 8:00 se dobimo na Ravbar komandi. Pa bo spet potrebno zgodaj vstat, da zrihtamo otroke, znosim vse v avto (kdo bi si mislil, da je toliko ropotije za en dan).
Promet v jutranji uri še ni bil tako gost, sem pa poslušal po radiu, da se je zgodila prometna nesreča kakšen kilometer od izvoza Brezovica. Moje mišljenje. Najbolje, da gremo na Brezovici dol iz avtoceste in po stari cesti do Vrhnike in nazaj na avtocesto. Ko smo se vozili po stari cesti in gledali na avtocesto, ni bilo videti nikjer nobene nesreče. No lepo so nas spet nategnili po radiu.
Na ravbar komando prispemo nekaj minut po dogovorjenem času, tam že čaka brat Samo z družino, torej manjka še Jože in Ani (moja starša). Počakamo še nekaj minut in vsi smo na kupu.
Ponovno po radiju sporočajo, da se kolone na Dolenjski avtocesti daljšajo iz minute v minuto in da je že kolona dolga 8 km. Po avtocesti ni šlo hitreje kot po predpisih, saj sta bila oba pasa, tako vozni kot prehitevalni, polni. Se pa je našel nekdo, ki se veselo vozi po prehitevalnem pasu tudi 80 km/h vozni pas pa je bil bistveno hitrjši, tako da ti ne preostane nič drugega, kot po desni.
Na koncu hitre ceste v Kopru pa ponovno zastoj. Seveda se cesta na tem delu zoža iz dveh pasov v enega. Samo, brihta zapelje na bencinski servis, kar sem najprej pomislil, da ima prazen tank, nato pa sem se spomnil, da se bomo tako izognili 500m kolone.
Končno Izola. Sonce je že dobro grelo, ko smo se pripeljali do svetilnika. Poiskali parkirne prostore, nato pa vso kramo zmetali ven in na plažo. Plaža je bila še dokaj prazna. Poiščemo svoj prostor in že sem v vodi. Lepo se je ohlediti v hladnem morju.


Kaja


Mogoče je malo premajhen čoln, ali pa jih je preveč v njem.


Lepo je naš policijski čoln videti v vodi. Običajno je na popravilu.


Senca je prav prijetna.


Morski pes :D


Mogoče je opazil kaj zanimivega.


V centru Izole




Čas za kosilo. To je pa zgodba zase. Kelnarji počasni in nerodni. Prinesel počen kozarec, potem sem ga pa čakal ne lažem pol ure, da mi prinese novega. Po narodnosti bi rekel da prihajajo iz sosednje Hrvaške, tako da ni nič čudnega, da se ne znajo obnašat.


Še golobu je postalo vroče, zato si je prišel malo ogledat na obalo.


Za konec, pa še letošnji modni hit kopalk.








0 komentarji: