24 junij 2007

Prvi test Nikona

Z Žigom sva se odpravila na jutranji sprehod po naši okolici. Res, da je bila ura komaj 10 dopoldan, je sonce že neusmiljeno pripekalo. Z seboj sva vzela novo igračko Nikona, kar ste lahko prebrali v prejšnji objavi in jo malo stestirala, no testiral sem jo jaz, Žiga je samo asistiral. Največ sem se igral z gumbom M, A, S in P. Po pravici povedano, najbolj z M (ročne nastavitve). Nastavitev zaslonke in čas osvetlitve. Kot sem opazil, je pri tem aparatu popolnoma drugače kot pri mojem prejšnjem. Najprej se moram navadit, kje so vsi gumbi, ne da vsakič iščem posebej kje je ta in kje je drugi gumb.
Ker sva se veliko sprehajala po senci, kot sem že omenil, bilo je vroče, sem preizkusil še makro slikanje. Ja tu sem pri starem fotoaparatu vedno popenil, tokrat sem bil pa zelo presenečen, ker se mi ni dalo več nastavljati ročno, sem gumb obrnil kar na makro. Tokrat mi je uspelo v dveh zaporednih fotografijah naredit super sliki, no vsaj sam mislim da je tako :) . Res je, da bo potrebno še kakšen € priložit in si dokupit še dodatne objektive, ker ta, ki je v osnovi, je res samo za začetek, ali pa ga sam še ne znam uporabljati, kar je pa tudi verjetno.
Po dobri uri in pol sva se z Žigom vrnila domov, doma naredila še par slik, v prvi vrsti z Žigom, te pa bodo objavljene prihodnjič.
Tokrat bo makro na sporedu, kot to naredi Peter.



Pajek, cvetlica in muha.




Če se ne motim, Ivanjska ptičica. (vir Peter Mlakar)

3 komentarji:

Peter pravi ...

Opa...vse kaže, da smo macro fotografi dobili konkurenco :)
Ja kaj naj rečem....obetaven začetek ni kaj :)
Samo tako naprej!!!

ps. res je Ivanjska ptičica :)

Aljo pravi ...

kateri objektiv imaš sedaj?

Gregor Krašnja pravi ...

@Peter se bom trudil :)

@Aljo standarden objektiv pri nakupu D40X Af-S Nikkor 18-55 mm 1:3,5-5,6Gll ED