06 april 2008

Darilo

Obletnice in rojstni dnevi. Vsako leto jih je vedno več. Zato se že kar težko odločim kaj bi komu podaril. Težko je nekoga vprašat kaj si želi, ker to ni več darilo in ni presenečenja v tem. Kot pravim, se je že začelo. Točno danes praznuje 30. rojstni dan moj brat Samo. Za njega je še tako težje poiskat darilo, da sem se letos odločil za nekaj posebnega. Če se amatersko ukvarjam z fotografijo, zakaj pa mu ne bi podaril fotografije v okvirju. Ja najbolje je, da naredim tako. Izbral sem fotografijo, jo naročil in po parih dneh je bila že doma. Odšel sem še po okvir za fotografijo in paspartu.
Ko je bilo vse doma, je bilo potrebno fotografijo spravit v okvir. Tu je bilo nekaj težav, ker sem to delal prvič, največ težav mi je delal prah, ki se je stalno nabiral na fotografiji ali pa na notranji strani stekla. Po treh poskusih mi je vendarle uspelo spravit fotografijo v okvir, brez dodatnega prahu. Tudi Mateja je imela zanimivo delo, sliko je zavila v darilni papir, na koncu pa še pritrdila mašno.
Samo je bil nad darilom zelo vesel in je tudi našel takoj primerno mesto, kjer bo slika visela. No Samo, če tole bereš in vem da boš prebral, ti želimo še na mnoga leta.


Fotografija v velikosti 28 x 35 zgleda veliko bolje. Pa tudi podpisa ni na njej, tako kot je na tej.

1 komentarji:

aco pravi ...

Jap, fajn darilo bo dobil tvoj brat. Tudi sam sem že razmišlal veliko o tem, da bi svojim najdražjim za rojstne dneve ipd. podaril fotografijo, ki sem jo naredil sam. To je res nekaj najlepšega in nekaj, kar je narejeno s srcem. Vsaj za moje pojme :) res fajn... :)

LP