13 april 2008

Moto boom - hostese

Vreme ni bilo ravno naklonjeno, dež je pregnal vse obiskovalce v razstavne hale zato je bil v halah na trenutke velik dren. Največ dogajanja je bilo v hali z razstavljalci motorjev, ostale hale pa so bile manj obiskane. Ne vem, mogoče sem pričakoval več, dobil pa manj videnega. Na nekaterih razstavnih delih so popestrile dogakanje simpatične hostese, ki so se z veseljem nastavile fotografskim objektivom.

Nekaj deklet iz letošnjega Moto booma v Celju.



















8 komentarji:

Peter pravi ...

Vidim da tudi tebi nobena ne pobegne! :):)

Gregor Krašnja pravi ...

Peter se kar same nastavljajo objektivu ;) Sej pol ni težko prožit hehe.

Žiga Gričnik pravi ...

Sem bil v soboto na sejmu pa sem videl samo tisto črnko in blondinko. Ne vem ali so že glede na mojo pozno uro obiska vse odšle domov ali pa jaz res nimam sreče :)

Matjaž Očko pravi ...

hmm, kaj pa vem; se ne prijavi nobena, ki bi bolje izgledala? :) ali pa je le slab izbor delodajalcev ;)
se mi zdi, da srečaš na ulici več lepših deklet, kot se jih nastavlja na teh sejmih. Katarini bi pa lahko dali kakšno drugo zadolžitev; vsako leto sedi na tistem motorju in se dolgočasi. ;) hehe

Gregor Krašnja pravi ...

@Žiga se zgodi, mogoče si jih ravno zgrešil, tudi sam sem naredil večkrat isti krog, pa vedno našel drugo. Po resnici povedano, jih niti ni bilo veliko. Žal

@Matjaž Se strinjam z izborom, že na samem sejmišči je bilo ogromno lepih dekle, no saj tudi vse hostese ne moremo metat v isti žakelj. Katarina je pa res ena luškana punca, na tej fotografiji je zelo resna, ko pa se je smejala, je čisto drugo dekle.

Anonimni pravi ...

Pa če to ni idealna kombinacija za moško oko. Lepa dekleta in rohneče zverine. Lepo, lepo...

Anonimni pravi ...

Se strinjam z Matjažem. Ne vem kje najdejo take hostese...

Gregor Krašnja pravi ...

@Darjas To je zmagovalna kombinacija hehe ;)

@Gregor Če bi jaz izbiral, bi bilo drugače, pa bi ponovno nekomu bile všeč, drugemu pa zopet ne. Se je treba sprijazent z tem, kar je bilo za videt.