21 avgust 2008

Ponovno potepanje po Ljubljani

Ni bilo dolgo tega, ko sem se potikal po naši prestolnici Ljubljani. In zopet me je zaneslo v naše glavno mesto. Tokrat nisem bil z prijateljem johnnyom, mu je bilo žal da je bil v službi in ne v naši družbi, sem imel pa tokrat z seboj svojega brata Sama in mojega bodočega soseda Roka. Aja, da ne pozabim, oba sta šele začetnika v DSLR in oba sta se odločila za rumeno barvo. Saj veste katera je to kajne? No če ne veste je to Nikon.
Štart je bil že na moji ostaljeni lokaciji. Se je pa enkrat zgodilo, da nisem jaz čakal in je tokrat čakal Samo, pa ne dolgo kakšno minutko. Pa pustimo to.
Kot rečeno, na začetku smo bili popolnoma brez idej, kam in kaj bomo slikali. Potem pa smo našli vsak svoj motiv in hitro smo se razkropili po malih ulicah stare Ljubljane.


Golob na Tromostovju.





Robbov vodnjak


Lik na vhodnih vratih Stolne cerkve.


Stolna cerkev.


Kanuji na Ljubljanici.


Končno so Policaji na pravem mestu, takrat ko jih rabiš.


Ps. V tem poletnem času je še mnogo več detaljev po Ljubljani, ki so bolj vidni moškemu očesu kot ženskemu.

0 komentarji: