20 avgust 2008

Brez idej ...

Sem popolnoma brez idej za pisat. Ne spomnim se nobene pametne zgodbice, da bi jo dodal pod vsako fotografijo.
No nekaj se pa bom potrudil, kljub temu, da sem tale tekst pišem že šestič ali sedmič.


Jabolko, lepo vendar kislo. Za kakšen jabolčni zavitek pa bo.


Ne daleč stran od jablane imamo nekaj rož. Ja to so tiste rože, če sem precej zdelan in malce len, da bi se kam premaknil od doma, najdem kar tu kaj zanmivega. In tudi tokrat je bilo tako. Med rožami si je spletel mrežo in čakal na svoj plen. Ja tako je, pajek plen jaz pa da se bo začelo kaj dogajat. Po parih minutah, je ostalo v pat položaju. Pajel je bil še vedno na istem mestu, jaz pa sem med tem že kar nekaj rož pomandral. Ko sem se zavedal, da verjetno tale pajek ne bo ujel popolnoma nič, je bilo potrebno nadaljevat.
Zjutraj preden sem se odpravil v službo, sem ga še enkrat pogledal in še vedno je bil tam popolnoma negiben.


Tudi tale vrabček ni bil daleč. Je bil kar v grmovju. se mu je pa videlo, da je bil poškodovan. Vgriznjen je bil v vrat in enega očka ni imel. Čilkal je iz čistega obupa.
Za razliko od pajka, tega vrabčka zjutrej ni bilo več tam. Kaj se mu je zgodilo ne vem, samo ker imamo mačko pri hiši, si lahko zgodbo kar sami zamislite.


Sončnica.

0 komentarji: