26 januar 2009

Januarska zgodbica :)

Zadnje čase se je kar nekaj dogajalo. Kot prvo, je naša mala Neža začela sedet in dobila je že tudi prvi zobek. Za enkrat se ga še čuti in zelo počasi rine na površje. V primerjavi z Žigo, ki jih je imel v obdobju 8 mesecev že ogromno in smo to tudi dobro občutili, če smo bili preblizu.

Kot drugo, je cel svet pretresla recesija. Pravijo da je v Sloveniji še ni. Pa je bilo potrebno malo ukrepat. Ker se je gorivo hitro cenilo, je bilo potrebno zamenjat avto. Jp. Zamenjal sem avto. Z varčnega Twinga sem presedlal v malo močnejšo Hondo, saj razumete, če je gorivo poceni, je pač potrebno imet avto ki malo več pokuri, zato Accord. Problem se je bil rešit Twinga, sedaj ko je tako poceni gorivo, ga ni hotel do danes nihče kupiti. Danes pa je bil dan sprememb. Po radiu so začeli objavljati, da se bo gorivo podražilo in lej ga zlomka, takoj je nekdo našel moj oglas in kupil Twinga. Ja kot pravim recesija hehe.

Sedaj pa še nekaj o fotkanju. Ja ni kaj veliko povedat, še manj pokazati. Kot je že zapisano v uvodu. Zadnjič pa berem malo bloge, ki sem jih ravno tako zanemaril “zimsko spanje“ in najdem zanimivo objavo od prijatelja Johnny, o Tilt-shift fotografiji. Preberem zadevo in se spomnim, da sem to že nekje bral in to ne tako dolgo nazaj. Gremo listat stare revije. Jupi, našel v predzadnji reviji Digitalna Kamera št. 31. Tu je cel članek. Ga moram še enkrat prebrat. Ko je bil članek še enkrat prebran, sem moral nekaj več poiskat še na Googlu, ki je kar hitro našel nekaj ustreznih povezav. Sam sem se poskusil kar v tem photoshop-tutorial.

In končno fotke. Ja niso slikane pred kratkim, so iz arhiva. Saj veste zakaj, če ne preberi še enkrat začetek.





V bližini doma.


Zalog pri Ljubljani. Slikano z nadvoza.


Slovenjske konjice.


Ljubljanica, poletje 2008.


Logatec.

3 komentarji:

j3rn3j pravi ...

uuu..super...hvala na tutorialu.....tudi sam sem ob gledanju revije razmišljal o takšnem postu....a kasneje sem malce pozabil nato......no sedaj bom se tudi sam lotil zadeve....
drugač pa lepo izedeno...bom videl kako bo meni uspelo :)

Johnny pravi ...

hehe, mi je všeč, da te je fake tilt-shift zagrabil :)

prva, četrta in zadnja so mi zelo všeč!

Anonimni pravi ...

Ooooo Logatec... hehe. Nekam znano naselje tale "maketa", heh