24 februar 2007

Gripa

Že par dni poslušam po televizija , da je čas Gripe in da je ogromno Slovencev prikovala v posteljo. Hvala , da pri nas doma še ne straši in upam , da jo bomo letos obšli , tako kot lansko sezono. Samo pravijo , ne hvali dneva pred nočjo.

Ker pa je doma nastalo manjše naelektreno stanje, sem se odločil , da grem pogledat kje se nahaja omenjena bolezen. Pot me je zanesla na Zbiljsko jezero. Ljudi ni bilo dosti ob samem jezeru , zato pa je bilo ogromno Labodov , ki so se nastavljali tik ob bregu jezera in fehtali ,če bo padlo kaj v kljun. Bolj ko sem opazoval , manj sem verjel ,da letos tudi straši ptičja gripa (H5N1) v Sloveniji. Labodi so bili lepo igrivi , tudi fotografirat so se pustili , ker pa je sonce že počasi padalo , so nekateri že zapirali svoje utrujene očke.

Za fotografirat je bila zelo slaba svetloba , preveč je bilo oblačno , se bom moral vrniti še kak drugi dan , ko bo vsaj malo sonca in ne bo motečih oblakov pred njim.


Sem se lepo postavil ?



Tole pa ne bo trd pristanek.



Je tako bolje ?



Kdo ima ptičjo gripo ?



Nisem kriv.



Mene so pa pregledal.



Glava počasi pada.







0 komentarji: