08 junij 2007

Naporen vikend

Ta vikend bo pa naporen, sploh Nedelja. Najprej moram zjutraj odrinit na Janče, kjer bo tradicionalni praznik jagod in češenj. Že dolgo časa se odpravljam na Janče da vidim ta dogodek. Res da sem nekoč živel nedaleč stran od tam, pa me nikoli ni pot zanesla da ta dogodek. No tokrat sem si pa prisegel da bom šel.
Popoldan pa me pot vodi že naprej proti Slovenj Gradcu , kjer je avto tuning show. Vse kar kaj velja v tuningu, driftu, dragu in avtoakustiki bo tam. Več si lahko preberete tu. Bo pa zelo pestro, upam pa da bo vreme zdržalo in ne bo kakšnega dežja.
Najbolj hudo mi bo, ker bom zamudil dirko F1 iz Kanade, bom moral pa gledat posnetek, kar na koncu tudi ni slabo, bom vsaj reklame hitro preletel.
Foto reportaža pa sledi takoj, ko pridem domov, če ne bom preveč utrujen.

1 komentarji:

Peter pravi ...

V pričakovanju dobrih fotografij! :)