10 maj 2008

Sobota pa taka ...

Že dopoldan sem imel smolo, z vožnjo po Ljubljanskem BTC-ju in okolici. Ja, danes je bil tek trojk po poti okupirane Ljubljane. Pa to bi še bilo za zdržat. In ker so se ponekod ustvarjale kolone oziroma zastoji, da so sprehajalci in tekači prečkali ceste, so se na ta dan spomnili še risat črte na cestišče. Tako smo dobili dvojne zastoje. Ja tako cestno ureditev imamo v Slovenski prestolnici, da o kakšnem zelenem valu sploh ne govorim, ker ga v Ljubljani sploh ne poznamo. Kot da bi bili 100 let za leseno žlico. Zastoji kamorkoli pogledaš in potem pravijo, da smo mi vozniki nestrpni in norci na cestah. Ja, res bo potrebno nekaj naredit na cestni ureditvi in ne samo višat kazni. Tudi včeraj je bilo podobna zgodba zjutraj, ko sem se odpravil v službo. Zastoji, totalen kaos iz gorenjske, nikjer nobenega policaja, potem pa povejo po radiu, da imajo postavljen radar na cestninski postaji Torovo. Pa kaj hudiča tam počnejo, če se kolone velijo proti prestolnici in bi bila potrebna kakšna pomoč v križiščih, da se promet sprosti, ne policaji pa veselo kampirajo in jim za vse skupaj dol visi. Ja takle imamo pri nas v Sloveniji.


Zanimiv motiv.


Čebelica na regradovem cvetu.


Tole staro hišo pa prav z veseljam fotografiram. Vsakič kaj manjka na njej, ali pa kaj odpade iz nje.

Popoldan je šlo dosti bolje. Z družino smo se odpravili ven na svež zrak. Žiga je letal naprej in nazaj, tako da ga prav težko dohajaš. Koliko ima ta otrok energije, nič čudnega, da zvečer samo pade dol in v trenutku zaspi. Kot pravim, Žiga je tekel naprej in pregledoval vsak cvet, kaj se na njem dogaja, če je bilo kaj zanimivega, je bilo potrebno takoj slikat. In ko pritisnem na sprožilec, že hoče videti kaj je nastalo.



Vse rumeno. Samo večernega sonca nikjer.


Zgornja in spodnja fotografija sta enaka, samo obdelava je druga. Katera vam je bolj všeč?



Proti večeru sem se odpravil slikat še Oljno repico. Ravno ko sem prispel na polje, se je Sonce veselo skrilo za oblake. No, pa sem čakal, da malo pokukajo sončni žarki skozi oblake. Kar nekaj časa je preteklo, da so se pojavili, sem se že ustrašil, da bo prej zašlo. Hitro naredil par posnetkov, ampak bom moral še kdaj ponoviti, ker se je res hitro spustilo.



Vrtec Škratek svit v Vodicah.


Ko čakaš, da se prikaže sonce, je čas za različne terte. Tu sem se igral z tehniko sledenja (panning).

Jutri pa v Maribor :)

2 komentarji:

Anonimni pravi ...

Tole polje oljne repice pri vrtcu je pa pravi navdih. Mimogrede, prva obdelava mi je boljša...
Sicer sem pa našla (vsaj zase) izvrstno formulo za preživljanje časa v kolonah, takrat ko se človek premakne dva metra na pol ure... Prenosni računalnik in dobra glasba... Fotke so pa (jasno) čudovite... Tista prva z drevesi mi je pa ... fiuuuuu (žvižgam) ;)

Gregor Krašnja pravi ...

Pač tako imamo in nimaš kaj naredit. Lep da tehnika napreduje in se lahko zabavamo tudi v kolonah.
Večinoma je prva obdelava boljša kot druga. Hvala za žvižge ob drevesih. Ne vem ali si že videla tole, http://kreg-slo.blogspot.com/2008/01/prehlad.html, ta pa mi tudi krasi hodnik in je bistveno boljša na steni kot na ekrahu :D