30 junij 2008

Klovni


Klonesa.

Nedeljsko dopoldan. Že na vse zgodaj sem bil opozorjen, da bi bilo dobro pokositi travo okoli hiše. Prav nejevoljno sem sprejel o odločitev, da bom moral kosit v Nedeljo.

Ja pajade. Nič ne bom kosil trave v Nedeljo. Danes je dan za počivanje in nedelo, saj zato se pa imenuje Nedelja. Pa da ne bi doma sedel, moram it malo ven, sem na hitro pogledal, kaj se dogaja v naši bližini. Mogoče bi se pa dalo kam pobegnit vsaj do kosila. Iščem malo po netu in raznih forumih in bingo. V Ljubljani je festival klovnov. Žigu samo namignem klovne in že ga ni bilo za ustavit. Nič mu ni bilo potrebno reči, da se obuje, tudi težav ni imel, ker ko ga peljem v vrtec ima 1001 in en izgovor, da čevlji ne gredo na nogo. No tokrat je bilo drugače.

Z seboj sva vzela še aparat, mogoče bo pa kaj zanimivega za slikat. Avto sva parkirala kar v Tivoliju, nato pa peš proti Jakopičevemu sprehajališču. Tam naj bi bilo klovni. In res so bili. Smešni kot se za klovne spodobi. Vozili so se z kolesi, žonglirali in zganjali razne vragolije. Po dveh predstavah, so se klovni odpravili na drugo lokacijo, Žiga pa je že začel silit naprej, tako da sva se odpravila kar po parku Tivoli. Sem pa bil kar presenečen, da toliko ljudi obišče Tivoli v nedeljo dopoldan. Nekateri so se samo sprehajali, drugi so pripeljali na sprehod svoje domače ljubljenčke, spet tretji so samo poležavali v travi, nekateri pa so se samo treznili po nočnem norenju.

V Tivoliju sva našla fontano in ker je bilo že zelo vroče, ni bilo potrebno dvakrat reči Žigu, da malo počofota po njej. V trenutku je bil moker, kar pa ga ni preveč motilo, mene pa tudi ne, ker je bilo že res pasje vroče. Po čofotanju pa sva šla še iskat veverice, ki jih je res ogromno v parku. Ni bilo treba daleč, ko sva že prvo videla in tam zraven je bila tudi druga, nato pa sva prenehala štet. Ena je bila še posebej radovedna in ko sem jo hotel slikat, je od zadaj pritekel, kdo nekaj, Žiga in jo preplašil na prvo drevo. Tako sedaj sva prenehala z vevericami in se bova počasi odpravila proti avtu, vmes pa našla še nekaj golobov, ki so se hladili v senci. Niso se dali kaj preveč motiti, ko je Žiga skakal med njimi, pač enostavno se jim ni dalo.

Za konec pa sem naredil še par fotografij (panning) iz hriba na Celovško cesto. Vmes naju je že klicala Mateja, da bi bilo prav, da se že kaj vrneva domov, ker bo kmalu kosilo.

Popoldne, je bilo bolj umirjeno, kar v stanovanju, kjer je bilo prav prijetno hladno.

Kosilnica in trava, sta me počakali do ponedeljka dopoldne.


Kloven na kolesu.


Zbor klovnov.


Fontana od blizu.


Golob, v niskem preletu.


0 komentarji: