01 julij 2008

Vinjeta

Zadnje dni poslušam po radiu in gledam po televiziji, ko govorijo samo o vinjetah, ki so prišle v veljavo danes. Kamorkoli se obrneš, slišiš vinjeta to in vinjeta tisto. Sam sem za uvedbo vinjet, pa čeprav se ne vozim veliko po naših avtocestah, se bom pa mogoče sedaj kaj več. Nekaterim tudi ni všeč, da nimamo vinjete za krajši čas, ampak samo za pol leta in celoletno. Še najbolj glasni so Hrvatje, da se ne bodo vozili po Slovenskih cestah, ker je 35€ preveč za polletno vinjeto. Sploh nisem vedel, da toliko obiskujejo našo malo lepo deželico. Pa naj prodajo še avto, da ne bodo preveč zapravili. No kakorkoli, vinjete imamo, pa če nam je prav ali ne.

Sedaj ko bomo z vožnjo po avtocestah zelo razbremenili naše regionalne ceste, bi lahko država uredila tudi te. Regionalko bi enostavno zaprli in usmerili ves promet na avtocesto, tako bi še od tistih južnih sosedov pobral nekaj denarja, ki se izogibajo nakupu vinjete, bi pa plačali visoko kazen, ker je nimajo.

Zadnje dni je bilo zelo težko priti do vinjete. Saj jaz sem imel tak občutek. Že včeraj sem jo iskal v okolici Vodic, pa je niso imeli nikjer. Danes sem jo pa najprej iskal na pošti, pa mi je uradnica na okencu povedala, da so jih prejeli samo 20 in je zaloga takoj pošla. Nič mi ni preostalo, kot da se zapeljem v sosedno občino in tam poskusim v Mostah na Petrolu, kjer je ravno tako niso imeli, nato sem pot nadaljeval še v Komendo do OMV-ja, kjer je tudi niso imeli. Obrnil sem proti Mengšu in poskusil še na njihovi pošti, kjer sem jo dobil, sem pa tam srečal znanca, ki mi je pravil, da je tudi na bližnji Petrolovi črpalki nimajo.. Se sprašujem, kako je Dars zalagal svoje prodajalce, če je pa vsepovsod zmanjkalo vinjet.

Sedaj jo imam, tako da se lahko vozim po naših avtocestah brez problema in ustavljanja na cestninskih postajah.

Tisti, ki pa je še nimate, si jo pa le kupite, ker je kazen 300 do 800€ res velika.

Pa še ena vesela novica, sedaj se bomo z gorenjske vozili brez problema skozi predor Šentvid in nam ne bo več potrebno na Celovško cesto proti morju. Za nazaj bo pa potrebno še vedno na Ljubljansko obvoznico zavit na Celovško cesto, ker so predor po 8 urah morali zapreti, zaradi odpadanja stropa. Po 8 letih gradnje in porabljenih 250 milijonov € nam predor služi samo 8ur. Ja kako dobre izvajalce imamo.

Pa srečno pot.

0 komentarji: