14 julij 2007

Sobota pa taka ...

Sedim pred tipkovnico in se sprašujem, kako naj opišem ti dve sliki ki ju objavljam. Nastale sta v dnevu pred dogotkom, ki se bo odvijal jutri. Pripravljale so se še zadnje malenkosti, zato sem se z Žigom potiho odmaknil za par minut na domači vrt.

Najprej sem probal ujeti tega malega vragca v objektiv, pa ni primeru niti sekundo, zato je nastalo to kar je, ni najboljša. Vse skupaj bo potrebno ponoviti.
Že nastavitve niso bile prave
55mm, F/8, 1/125, ISO 100



Malo naprej pa sem našel, še pajkca, bolj me je spominjal na suhi južino. Ne vem ali se je sončil na cvetu, ali pa je čakal na morebitno žrtev. Kakorkoli že epiloga nisem dočakal.



Kakor pravim, danes je res en čuden dan. Čeprav je Sobota, me že močno daje spanec in mislim, da se bom kar hitro odpravil proti postelji.


Še naslov si izmislim, pa grem spat.

1 komentarji:

CrniSC pravi ...

Živ,

če nimaš makro objektiva, si nabavi Raynox predlečo R250. Majhen strošek, veliko zadovoljstvo. Pa malo prej bo treba vstati.